Hüma Ne Okuyor? #2

By Ekim 14, 2013 ,

Hüma'ya uzun zamandır kitap almamıştım, zaten o kadar çok kitabı vardı ki çevirip çevirip okusak bile sıra gelmiyordu bazılarına. Ama tabii Hüma'nın daha çok sevdiği ve okunmasını istediği kitaplar var. Bazen üst üste aynı kitapların okunması konusunda ısrarcı olabiliyor. Örneğin bir dönem Orman Orkestrasına ve aslında Hüma'nın Başucu Kitapları yazımda bahsettiğim diğer kitaplara sarmıştı. Bu sarma halleri zaman zaman değişiyor tabii. Yazın bir ara da çocuk kütüphanesine takılınca (detaylar için tık tık) ben de yeni kitap alma ihtiyacı hissetmiyordum. 
Fakat Hüma'nın kreşe başlaması ile kütüphane biraz zor gelmeye başladı ve ayrıca fark ettim bizimki kitapların birçoğundaki hikayeyi ezbere biliyor :S
Ehh yeni kitap alma zamanı dedim, işte bunları aldım. Dolayısıyla Hüma son zamanlarda işte bunları okuyor...
Kış uykusundan uyanan ayı bir türlü doymak bilmiyor...
Hüma'nın Başucu Kitapları'ndan olan Küçük Vak Vak Haydi Beni Bul'dan sonra şimdi de Küçük Vak Vak Yeni Arkadaş... Farklı olmalarına rağmen kurbağa ile arkadaşlık yapan Küçük Vak Vak ve kardeş ördekler :) Eğlenceli bir kitap...
Bu serinin kitaplarından Köpekler Bale Yapmaz'ı duymuştum ama açıp bakmamışım hiç, demek ki denk de gelmedi. Bu kitapları da internetten aldığım için rastgele aldım sayılır. Hatta ilk başta Hüma için biraz erken olduğunu düşündüm. Ama ikinci okuyuşumuzdan sonra aslında tüm esprileri filan anladığını fark ettim üstelik çok da hoşuna gitti. Kitabın çizimleri de çok güzel hem de çok eğlenceli. Tavsiye ederim.  

Bunları da Okuyabilirsiniz

0 yorum

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.