Hüma'nın 3 Yaş Doğum Günü Partisi Hazırlıkları

By Mart 01, 2014 , , ,

Eveeet bir Hüma Kuşu doğum günü daha yaklaşıyor... Mini mini bebeğim 25 gün sonra (25 Mart) tam 3 yaşında olacak... Artık resmen bebeklikten çıkıyor.. 
Ehh doğum günü hazırlıkları epeydir yavaş da olsa devam ediyor... Malum Hüma'nın doğum günü yılın en büyük etkinliği bizde :) Her ne kadar ilk seneden sonra bir daha fazla uğraşmayacağım desem de kendimi tutamıyorum ve geçmiş yıllardan edindiğim tecrübe ile aklıma daha çılgın fikirler geliyor... Hele internetten biraz araştırınca çıldırmamak elde değil, ne partiler var bir bilseniz. Eğer yaratıcı doğum günü fikirleri arıyorsanız Kara's Party İdeas sitesine bakmanızı kesinlikle tavsiye ederim. Yalnız oradaki partilerin epeyce yüksek bütçeli olduklarını unutmayın, bakınca anlaşılıyor zaten... Sonra moral bozukluğu olmasın :)

Hüma'cığım aylardır ne zaman doğum günü olacağını merak ediyor, zaman kavramı olmayan minnoşa bunu anlatmak o kadar zor ki... En son Mersin'e gidip Onat'ın doğum gününe katıldığımızda neden kendi doğum günü de olmuyor diye sabırsızlanmaya başlamıştı. Ben de o zamanlar ona "önce benim doğum günüm olacak, sonra babanın sonra da senin" diye anlatmaya çalışmıştım. O yüzden bizlerin doğum gününü büyük bir coşkuyla karşıladı kuzum. 
Bu sene de her zaman olduğu gibi aylar önceden bakınmaya başladım ne yapsak diye.. Bu sefer farklı olarak kararı Hüma'ya bıraktık. Bizim aklımızda başka bir konsept vardı ama Hüma'nın isteği üzerine Hello Kitty konseptinde karar kıldık. Zaten işin en zor kısmı konsepti belirlemekti. (Diğer konsept fikrini ise seneye saklıyorum.)
Konseptin belirlenmesinden sonra doğum günü süsleri arayışına girdim. Geçen seneki Hüma'nın Doğum Günü Hazırlıkları yazımda da bahsettiğim gibi benim için işin en zor kısmı salonu süslerle doldurup fotoğraflarda güzel görünmesini sağlamak. Neyse ki bu sene duvarlara birkaç tablo filan da astık da işim daha kolay, en azından duvar bembeyaz çıkmayacak fotoğraflarda.
Aslında süsler için biraz bakayım sonra yine geçen 2 senede olduğu gibi İyi Fikir Atölyesi'ne sipariş veririm diye düşünüyordum ancak bu sene fiyatlar o kadar artmış ki inanamadım... Bu arada iş yerindeki arkadaşlar da o kadar para verilir mi sen bile yaparsın diye beni hepten soğuttular kişiye özel doğum günü süsü siparişi vermekten. Hal böyle olunca ben de printable arayışına başladım. Bu konuda da internet derya deniz hele ki konsepti başta belirlemediyseniz çok güzel şeyler hem de bedava bulunabilir, daha da kişiye özel süslere para vereceğimi sanmıyorum. Biraz bu işlerden anlayan birisi kendisi de rahatlıkla yapabilir, o derece. İnternetten günlerce süren arayışlarım sonunda birkaç set Hello Kitty doğum günü süsü buldum. Bunları Hüma'ya gösterdim ve o da bir tanesini seçti. Böylece doğum gününde kullanılacak renkler de belirlenmiş oldu :) Pembe ve mavi... Hüma'nın en sevdiği 2 renk... 
Hemen çıktıları aldım, zaten iş yerinde arkadaşlar sen getir biz öğle aralarında yavaş yavaş kesmene yardım ederiz demişti. Çalışmalar devam ediyor :)
Geriye kaldı kıyafet ve pasta...
Bu sene işler biraz kolay çözüldü diyebilirim. Vildan Ablacığım pasta konusunda öyle bir dehaymış ki haberim yokmuş, çoktan siparişimi verdim bile, sadece pastanın nasıl olacağına karar vermek kaldı. Kendisine Facebook'ta Tatlı Bahçesi diye aradığınızda bulabilirsiniz. Güzel pastalarından ayrıca bahsedeceğim zaten... 
Hüma'nın doğum günü kıyafeti için aklımda binbir fikir vardı bu sene.. Hüma'cık ise tütü istedi... Anneannesi de ben dikerim diye gönüllü oldu, bu konuda da çalışmalar devam ediyor. Bu arada H&M'den çok güzel bir Hello Kitty elbisesi bulduk ve hemen aldık. Ne de olsa yedek lazım hem bu sene 2 kutlama yapılacak bir okulda bir evde olmak üzere....
Menü işini fazla abartmamayı düşünüyorum, bakalım annemi de ikna edebilirsem... Özellikle son anda yapılması gereken şeylerden kaçınacağım. Mümkünse o gün sadece Hüma ile ilgilenmek istiyorum. Geçen sene cupcake kreması mahvetmişti bizi sabah sabah... 
Babası Hüma için Hello Kitty kurabiyeler yapacak. Kalıpları Mağaza24'ten aldım, fiyatlar epey uygun. Tabii kalıpların yanı sıra bardak, peçete ve kağıt tabak da... Bir de çok güzel tül ponponlar var, ben bu sene süsleme de tül ponpon kullanacağım tavsiye ederim. 
Şimdilik en büyük eksik çıktılarını alıp kestiğim süsleri tamamlayıcı malzemeler, bunlar da büyük ihtimalle kurdele ve çeşitli tül ve ponponlar olacak. 
İşte Hüma'nın 3 yaş doğum günü partisi hazırlıkları durumu şimdilik böyle.. Bu sene belki de tez yoğunluğu olmadığından çok zorlanmadım. Tabii deneyim de var. 
Doğum günü hazırlıkları ile ilgili sorularınız olursa seve seve yardımcı olurum. 
Umarım o zamana kadar kimse hasta filan olmaz da (ilk sene hepimiz gripten kırıldığımız için çok korkuyorum) ağız tadıyla keyifli bir doğum günü yaparız. 

Bunları da Okuyabilirsiniz

0 yorum

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.