Pamuk Prenses

By Mayıs 14, 2015

Bizim kız prenses oldu.. Hem de öyle alalade bir prenses değil bugüne bugün bir pamuk prenses :)) 
Ben bu kız çocuklarındaki prensescilik olayının daha çok televizyonlar vasıtasıyla pompalanan bir şey olduğunu düşünüyordum ve Hüma'nın hiç öyle prenses tribine gireceğini sanmıyordum. Fakat bir şekilde ucundan kıyısından bulaşıyor mu yoksa içten gelen bir şey mi bilmiyorum ama bizimki ciddi ciddi kendini prenses sanıyor...
Pamuk prenses de en sevdiği prenses tabii ki... Yani kendisi zaten pamuk prenses olduğu için :)
Hatta 4 yaş doğum günü partisi de pamuk prenses temalıydı. Blogda yazmamıştım ama Facebook ve Instagram'da paylaşmıştım. 

 Benim güzel pamuk prensesim...
Pamuk prensesin bilinmeyen yüzü :))

Neyse şimdi bu prenses olayı ile ilgili birkaç diyalog paylaşmadan yapamayacağım.

Prensesli Diyalog #1
Hüma, anneannesi ve ben sabahın bir saatinde barbi bebeklerle oynamaktayız. Barbilerden Hüma olan dondurma satacak diğer barbiler de dondurma almaya gelecek. Kurgu zaten Hüma'ya ait ama olayı şöyle anlattı;
H: Şimdi ben büyümüşüm mahsuscuktan dondurmacı olmuşum, bunlar da (diğer barbiler) dondurma almaya gelsin. 
Orada ben mahsuscuktan kısmına takılıyorum. Hüma pasta, yemek işlerine de meraklı ya büyüyünce gerçekten dondurmacı olmak isteyeceğini düşünüyorum ve;
A: İyi de niye mahsuscuktan dondurmacı oluyorsun, gerçekten dondurmacı ol. 
H: Hayır gerçekten değil, mahsuscuktan dondurmacıyım tamam mı anne?
A: Bence gerçekten dondurmacı olabilirsin. Şimdi sen mahsuscuktan büyümüşsün ve dondurmacı olmuşsun. 
H: Hayır mahsuscuktan dondurmacı olmuşum.
A: İyi de niye mahsuscuktan?? (Annenin gereksiz ısrarı :))
H: Ben büyüyünce prenses olacağım ya o yüzden dondurmacı olamam. Yani mahsuscuktan dondurmacı olucam. 
A:Peki. (Dumur!!)

Prensesli Diyalog #2
Olay bu akşam vuku buluyor. Biz bu sefer anneanne, dede, Hüma ve ben pamuk prensescilik oynayacağız. Kız çocuğu olmayanlar sakın gülmesin böyle oyunlar var. Biri prenses oluyor (tabii ki Hüma), biri kötü kalpli cadı ve biri de prens oluyor. Duruma göre kadro darsa kötü kalpli cadı ile prens aynı kişi olabiliyor. Böyle bir durumda önce prensese zehirli elmayı yedirip sonra da atla dıgıdık dıgıdık gelip pamuk prenses kurtaralıyor. Neyse bugün birden aklıma geldi, ben pamuk prenses olacağım dedim. Hüma delirdi tabii hayır ben pamuk prenses olacağım diye... O arada ben hemen bayılıp yere yattım, Hüma o noktada çıldırdı gerçekten, çok sinirlendi. Gülmekten devam edemedim ama sanırım ağlayacaktı. Tamam tamam deyip gülme krizleri ile kalktım. Sonra tekrar bayıldım hem de bu sefer elimde annemin elmasıyla... Bu sefer bizimki hepten çıldırdı, tepinmeye başladı pamuk prenses benim diye... Gözümden yaşlar akarak tekrar kalktım ve dedim ki;
A: Tamam tamam ben pamuk prenses olmayacağım, ama o zaman kim olacak? 
H: Tabii ki ben olacağım. 
A: Yok yok buldum, bence bu sefer dede pamuk prenses olsun. 
H: (Bu sefer çığlık çığlığa) Hayır dede çok erkek, o pamuk prenses olamaz. Ben olacağım. 
Biz koptuk tabiii... 
İşte böyle pamuk prenses olunuyor...

Bunları da Okuyabilirsiniz

2 yorum

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.