Ne Okuyoruz #2

By Ekim 07, 2015 , , ,

Neredeyse 2 ay oldu bu fotoğrafları çekip bloga kaydedeli ama maalesef nasıl olduysa yanlış fotoğrafları kaydetmişim. Dolayısıyla yazı da bir türlü tamamlanamadı.
Nihayet bugün tekrar yayındayız  :)

Bir süredir pek okuyamıyorum, iş seyahati, tatil filan derken ara verdim. . 
Ayrıca zaten ben bu aralar hiçbir şey yapamıyordum, spora bile gidemiyordum. 

İşte son zamanlarda kaldığım yerden devam etmek suretiyle tekrar Oğuz Atay okuyorum. Bir taraftan da elimde Kafka Okur dergisinin Eylül-Ekim sayısı var. Oğuz Atay kapaklı :) Denk geldi, çok hoşuma gitti..

Hüma'nın favorilerinden biri "The Day the Crayons Quit"
Biz bu kitaba bayıldık :)) O kadar komik ki kimse okuttuysam kahkahalarla güldü..
Şiddetle tavsiye ediyorum. Umarım yakın zamanda Türkçe'ye de çevrilir. 



The Day the Crayons Quit kitabının çizimleri de harika.. Hem çok renkli hem de eğlenceli :))  Kitapta boyalar şikayetlerini anlatan birer mektup yazıyor.. 


 En sevdiklerimden biri :))


Kitabın sonundaki resim ise ayrı hikaye.. 
Kitabı birkaç kez okuduktan sonra Hüma resim yapma konusunda biraz gaza geldi, açıkçası ben de destek oldum. Gidip pastel boya, resim defteri filan aldık yeni..
Zaten fırça ile boyanacak hazır karışım boyalardan da vardı.. Bizimki coştu birkaç gün..
Bakınız sonuç aşağıdaki gibi :))
Hayallerde farklı şeyler vardı ama Hüma resim yapmaktan çok boyalarla oynamayı seviyor.. Büyük bir ciddiyetle hem de...  

Bunları da Okuyabilirsiniz

0 yorum

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.