Tatil Hazırlıkları 2014

By Temmuz 20, 2014 , ,

Eveeet nihayet bir tatil sezonuna daha geldik :) Oleeyyy!! Kendimizi tebrik ediyorum, bu garip dünyada her şeye rağmen hayatta kalıp tatil moduna girebildiğimiz için...
Biz mecburen bayram ve sonrasındaki hafta tatile çıkıyoruz, şirketin zorunlu tatili. Aslında bize kalsa Eylül'de tatile çıkardık çünkü sezon sıcak, kalabalık ve pahalı ama yapacak bir şey yok maalesef.
Bizde tatil planları biraz karışık bu sene.. Kuşadası, Çeşme, Cunda hatta dün itibariyle karar verildiği üzere Bodrum :)
Bakalım süprizli bir tatil bizi bekliyor.
Tatil hazırlıkları ise başladı bile...
Geçen seneki tatil hazırlıklarımızı Yaz Durumları ve Tatil Hazırlıkları yazımda yazmışım.. Datça'ya gitmiştik. Datça'da tatil ile ilgili detaylar ise Datça'da Tatil #1 ve Datça'da Tatil #2 yazılarımda bulabilirsiniz.. Datça çok güzeldir, imara açılma durumları görüşülüyor. Umarım öyle bir şey olmaz..
Bu sene de Datça'yı düşündüysek de ben farklı bir yerler görmek istediğim için Cunda üzerine yoğunlaştık. Ağustos başında Cunda'da olacağız. Ondan önce de Kuşadası, belki Çeşme ve Bodrum...
Bizim tatil hazırlıkları tamam gibi...
(Soldaki minik ellere dikkat!)
Birkaç haftadır fırsat buldukça mağazalara bakınıyordum. Bikini, plaj kıyafeti, şapka ve okumak için birkaç kitap alma niyetindeydim. Şapka dışındakileri hallettim ama istediğim gibi bir şapka bulamadım kendime. Okumak için ise Yasemin'in tavsiyesi üzerine Boris Vian'ın Günlerin Köpüğü kitabını aldım, umarım okuma fırsatı bulurum. Geçen sene tatil zamanı aklımız Gezi'de gözümüz Twitter'daydı hep. Bu sene telefonla fazla haşır neşir olma niyetinde değilim. Hüma ile oynamak, kitap okumak ve fotoğraf çekmek istiyorum.
Hüma için de bikini altı arıyordum ama o mayo ile daha rahat etti ve gösterdiğimde de mayo almak istedi. Calzedonia'da seçtik Hüma'nın mayosunu, çok tatlı bence de, bayıldım.. Ayrıca kendime de bir plaj elbisesi aldım oradan. Hüma'nın şapkası ise Accessorize'dan...Çok fazla çeşit yok ama bu çok yakıştı minnoşa..
Hüma'ya 5-6 tane yeni kitap aldık, bunları hem yolda hem de belki plajda ya da orada gece uyumadan önce okuruz. Zaten geçen sene Hüma için bir miktar oyuncak götürmeye karar vermiştim çünkü bir süre sonra normalde yaptığı şeyleri yapmayı da özlüyor. Deniz kenarında kitap okumak ya da resim yapmak kumla oynamaktan sıkıldığında düşünülebilir. Bakalım belki de hiç fırsatı olmayacak öyle şeylere.. Yine de hazırlıklı olmakta fayda var.
Bu arada geçen sene Datça'da plajda taşları boyuyordu çocuklar, biraz parmak boyası götürmek de bir alternatif olabilir..
Sol üst köşedeki güzel oyuncak ise İmaginarium'dan... Hüma zaten evcilik, yemek yapmacılık vs çok seviyor, o yüzden çok iyi oldu :)) Hemen evde kum varmış gibi oynadık :)
Bu sene biz tatil planı yapmakta geç kaldık, ben herkese sordum ne yapıyorsunuz tatilde diye.. Genel olarak çocuklu aileler herşey dahil otelleri tercih ediyorlar, hem de bol atraksiyonlu olanları... Böylece çocuklar sıkılmıyor atraksiyondan atraksiyona koşuyor. Bize zaten herşey dahil sistem ters o yüzden asla öyle bir şey düşünmüyoruz zira yiyecek en büyük sıkıntı oluyor. Ondan da öte hadi oraya hadi buraya koşturma kısmı da bize pek uymuyor. Biz butik otel tercih ediyoruz. Zaten bütün sene berbat şehir manzarasında yaşıyoruz mümkünse tatilde gittiğimiz yerle gözümüze de hitap etsin istiyoruz. Hüma da şimdiye kadar öyle çok atraksiyonlu bir yere gitmediği için öyle bir beklenti içinde değil. Kumsalda oynamak, koşturmak, otelin bahçesinde takılmak suretiyle yeterince eğleniyor. Biz de mümkün olduğunca onun rahat edeceği ortamlara gidiyoruz.
Butik otel candır, tavsiye ederim. Çocukları harala gürele atraksiyonlara alıştırmaktansa plajda oynamaya, sakin durabilmeye ve dinlenmeye alıştırmak daha iyiymiş gibi geliyor.
Tabii sonuçta herkesin kendi tercihi...
Biz hazırlıklarımızı yaptık, önümüzdeki hafta Cumartesi sabaha karşı yola çıkarız...