Hüma Ne Okuyor #4

By Aralık 29, 2013 ,

Bugün çok keyifli bir gün oldu. Hüma, dayısı ve ben Tunalı'ya gittik. -10'ları gördükten sonra güneşli ve nispeten ılık hava (en azından sıfırın üzerinde) çok iyi geldi. Önce Kuğulu Park'a gittik, Hüma sallandı. Parktaki oyuncaklara bindi. Sonra D&R'a gittik. Çok kalabalıktı zaten Hüma çocuk kitaplarının olduğu yere gitmek istediği için hemen alt kattaki çocuk kitapları bölümüne indik. Oradaki küçük plastik kaydırağa taktı Hüma, kaydı durdur. Ben de Hüma hanıma kitap ve CD seçtim. Bu sefer daha çok ingilizce kitap aldım. Daha önce bir iki tane dışında ingilizce kitap almamıştım. Hüma'nın okulunda ise kitapları ingilizce okuyorlar. Öyle olunca dedim ben de ingilizce alayım hem de böylece çeşitlilik artmış olur. Hüma'ya epeyce kitap alındığından artık Türkçe çocuk kitapları yetmemeye başladı zira güzel kitapların hemen hemen hepsini zaten almışız. Dolayısıyla ingilizce kitaplara yönelmek mantıklı geldi. Bugün olmasa birkaç yıl sonra okur diye düşündüm. Neticede kitap uzun vadeli bir yatırım, kitaplar iyidir :)
Neyse sonra yemek filan yedik, bu arada tüm Tunalı acayip kalabalıktı hem yılbaşı öncesi son hafta sonu hem de hava güzel olunca kaçınılmaz. 
Bestekar sokaktan aşağı doğru indik, Tunus'a yaklaştığımız sırada sağ tarafta bir kitapçı fark ettik. Öyle bir yer olduğunu bilmiyordum o yüzden görünce hayıflandım keşke buraya gelseydik baştan diye. Emre buraya da girelim diyince daldık içeri. En köşede çocuk kitapları bölümü vardı, aslında çok büyük bir alan olmamasına rağmen güzel düzenlenmiş ve raflar birbirinden güzel kitap, puzzle, ilginç kutu oyunlarıyla dolu. Kitapların çoğu ingilizce ama Türkçe kitapların olduğu bir bölümü de var. Adı Homer Kitapevi. Çok beğendik, 1 saati aşkın kaldık sanıyorum içerde. Ama bu sürede tek bir fotoğraf çekmek bile aklıma gelmedi. 
Yetişkin kitapları bölümü de bir o kadar seçilmiş, güzel kitaplarla dolu. Temiz, nezih üstelik fiyatları da uygun sayılır. Zira D&R'dan aldığımız ingilizce kitapların üzerindeki orjinal fiyatlarla aynı olsa bile D&R'dan aldıklarımız ya kurdan ya da o fiyattan satmadıklarından daha pahalıya geldi. İnsan butik kitapçı diyince fiyatlar yüksek olacakmış gibi geliyor ama burada öyle değil. 
Ayrıca güzel haber okuma günleri de oluyormuş. Hem de yaş gruplarına göre. Mesela daha geçen hafta 2-4 yaş arası için varmış. Onu kaçırdık ama bundan sonraki etkinliklerden haberim olacak ve tabii ki de buradan duyuracağım. 
Homer Kitapevi'ni herkese tavsiye ediyorum. Çok güzel kitapların olması bir yana, zincir mağazalar yerine butik bir yerden alışveriş yapmak da oldukça keyifli. Üstelik her yerde bulamayacağınız bir sürü kitap ve oyun da var.  Uzun lafın kısası mutlaka uğrayın. Ya da internet sitesi için tık tık.
Dayısı Hüma'ya yılbaşı hediyesi olarak kitap aldı hem de bir sürü :) Hep söylüyorum, kitap en güzel hediye.. (Bu arada kitapların bir bölümünü ve CD'leri D&R'dan aldık.)

Aldıklarımızın arasında en beğendiklerimden birisi, mıknatıslı kitap. Çizimler de güzel fikir de :) Üstelik 30 TL civarında fiyatı. Oyuncakçılarda satılan saçma sapan oyuncakların yanında bence makul bir fiyat. Bunun değişik versiyonları var. Hatta Gruffola yani Tostoraman gibi bildiğimiz hikayelerin mıknatıslı versiyonları da var. 
İşte bu da Gruffalo nam-ı diğer Tostoraman.

Bunları da Okuyabilirsiniz

0 yorum