Ne Okuyoruz

By Şubat 24, 2015 , ,

Bu aralar çok kitap okudum :) Yaşar Kemal'in Bir Ada Hikayesi'ni bitirdikten sonra bir de Ayfer Tunç'un Bir Deliler Evinin Yalan Yanlış Anlatılan Kısa Tarihi isimli kitabını okudum. Ve şimdi bir kez daha (bu üçüncü denemem) Oğuz Atay Tutunamayanlar. Bir kez daha derken daha önceki girişimlerimin başarısızlıkla sonuçlandığını belirtmek isterim. Umarım bu sefer sonuna kadar okuyabileceğim. 
Hüma'cığım ise her zamanki gibi kitapları sever. Bu aralar anne dur önce ben kendim bir okuyum diyor ve her sayfayı tek tek inceliyor. Hatta bazen epeyce uzun sürüyor bu bakmalar. Bir anda gerçekten okuyuverecekmiş gibi geliyor bazen. 
Little One's Bedtime ise bir süre önce aldığımız ve Hüma'nın çok sevdiği bir kitap. Uyumadan önce uyumamak için uydurulan binbir türlü bahane ve oyun vardır ya, işte onları anlatıyor. Little One uyumamak için bir prenses oluyor, bir canavar, bir korsan... Hüma'ya önce ingilizcesini okuyorum, bazen anlayıp anlamadığını soruyorum, bazen cümle içinde geçen bazı kelimeleri... Bazen de önce ingilizcesini okuyup hemen arkasından da Türkçe'sini söylüyorum. İşte böyle.. 
Kitap oldukça keyifli, resimler de güzel, o nedenle tavsiye ediyorum. Fakat sanıyorum Türkçe çevirisi yok. 
Bol okumalı günler o zaman!

Bunları da Okuyabilirsiniz

0 yorum

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.