Hümalı Diyaloglar

By Aralık 12, 2014 , ,

O kadar uzun zamandır Hüma'dan inciler diye bir yazı yazmak istiyorum ki ne zamandır istediğimi unuttum o derece. Son dönemde Hüma'nın söylediği ilginç cümleler, aramızda geçen diyaloglar filan.. Bilirsiniz.. Bebekken çok daha kolaydı şunu dedi bunu dedi demesi, şimdi olayı arka planıyla birlikte anlatmak lazım ve de durmaksızın birbirinden güzel şeyler fışkırıyor o sevdiğim, canım aklından Hüma'mın... Bu arada kimini not alıyorum, çoğunu alamıyorum, bazıları aramızda bir süre konuşuluyor sonra unutuluyor... Bazıları da var ki hiç unutulmuyor :))
Neyse uzatmayım gün bugündür dedim aklımda kalan güzelliklerini yazmaya başladım. Hem tarihe not olsun...
------------------------------------------------------------------------
Hüma bir süredir Sports International'da çocuk cimnastiğine gidiyor. Cimnastik dersinde artık nasıl bir kurguyla olduğunu bilmiyorum ama herkes uçarak bir yere gidiyormuş. Dersten sonra Hüma olayı şöyle anlattı; herkes başka yerlere uçtu ama ben Amerika'ya uçtum. Ben de aa ne güzel naptın peki Amerika'da dediğimde bacadan içeri girdim dedi :) Ben ise daha çok Elmo ile oynamaya gittim filan gibi bir şey bekliyordum zira son zamanlarda Elmo'ya taktı kafayı. Elmo nerde oturuyor, keşke bize gelse oynardık gibi şeyler söylüyordu. Sonra Tolga'nın yanında tekrar konuyu açtığımda uçarak Amerika'ya gittiğini, kapısından girdiğini söyledi. Peki Amerika'da ne var dediğimizde de orda bir sürü oyuncak var dedi. Sanırım Hüma'nın zihnindeki Amerika'da sadece oyuncaklar var :))
------------------------------------------------------------------------
Araba kullanırken kendisine bakamayacağımızı aslında biliyor Hüma, buna rağmen bazen çok sıkıldığında ya da onu çok heyecanlandıran bir şey olduğunda dayanamıyor ve ısrar ediyor, anne bak, anne bak, ya da baba bak, baba bak diye... Neyse tatilde Bodrum'da denizden dönerken Hüma yol kenarında heyecanlanacağı bir şey gördü, hemen bana gösterdi, ben zaten arkada oturuyordum. Sonra da ısrarla baba bak diye tutturdu. Tolga da en sonunda Hümacığım araba kullanıyorum, gözümü yoldan ayıramam dedi. Bizimki de ne dese beğenirsiniz; "e iki tane gözün var"... Ben tabii koptum ve diyecek bir şey bulamadık, o gözler öyle çalışmıyor yanlız :S
------------------------------------------------------------------------
Son haftalarda, Hümacık haftasonu uyandığında kendisi kalkıyor, önce beni kaldırmaya çalışıyor, eğer ben kalkamazsam gidiyor odasına kendi kendine oynamaya başlıyor. Bu arada ben tabii gözüm yarı açık, çoraplarını giy, bir de yelek giy diye sesleniyorum. Eğer hemen oyuna dalmadıysa beni dinliyor, hatta gelip gösteriyor, anne bak giydim diye... Yine böyle bir tatil gününde Hüma oyuna dalmışken kalktım gittim yanına uyku sersemi. Kendince bir çaba içinde, ben de ne yaptığını anlamaya çalışıyorum. Elimde bir parça ıslak mendili, mini minnacık bir boya kutusuna sokmaya çalışıyor azimle.. Bir taraftan da bir şeyler anlatıyor bıcır bıcır, şimdi bunu içine sokuyoruuz, şöyle yapıyoruz böyle yapıyoruz gibisinden. Ben de baktım baktım, bir anlam veremedim.. En sonunda "Hümacığım peki amacımız nedir?" dedim. Bizimki hiç bozuntuya vermeden ve hatta yaptığı işe de ara vermeden amacımız yoook diye yapıştırdı... Çocuk kafası işte... Fakat yine de bir amacının olmamasının farkında olması da ayrı bir olay :))

Bunları da Okuyabilirsiniz

0 yorum

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.