Hüma Hasta :(

By Eylül 23, 2011 ,

Hüma hastalandı gece.. Kustu kustu kustu... En sonunda dayanamayıp acile gittik sabaha karşı ve sabah sekize kadar da oradaydık. Meğerse ishal olmuş kuzucuk, o yüzden kusuyormuş. Tabii hiç beslenemedi saatlerce ve sonunda dehidre olduğu için serum takmaya karar verdiler. Ama iki tane hemşire bebişime damar yolu açmayı beceremeyip dakikalarca ağlattı. Bir de beni de almadılar yanında çünkü tek yenidoğan hemşiresi de bebek yoğun bakımdaymış, Hüma'yı alıp içeri götürdüler. Sonunda dayanamayıp içeri girmeye yeltendim ama kovdular beni yoğun bakımdan... Zavallı kuzucuk içeride ağladı ben de kapıda :( Sonunda becerebilselerdi o kadar üzülmeyecektim ama boşu boşuna ağlattılar... Neyse sonunda bulantı engelleyici ilaç verdiler o işe yaradı da biraz emdi ve uyudu.
Evde de bir süre dinlendikten sonra yoğurt ve su verdik. Hüma bir kupa su içti kaşık kaşık ondan sonra kendine geldi. Çocuk kendi kendini tedavi etti resmen. Biraz yoğurt biraz su. Sonra emip uyudu yeniden. Akşamda şeftali ve yoğurtlu pirinç lapası yedi. Sonra yıkandı ve uyudu. Allahtan artık kusmuyor ama ishal hala devam bakalım ne zaman iyileşecek...

Bunları da Okuyabilirsiniz

0 yorum

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.