Hüma Ne Okuyor #7

By Aralık 18, 2015 ,

Bu kitabı geçen yıl almıştım, tam da bu zamanlar.. Çok sevdik.. Bir aralar neredeyse her akşam bu kitabı okuyorduk. Öyle ki ezbere okuyordum yani... Tüm zamanların en tatlış kitaplarından birisi olabilir gerçekten de.. Hem resimleri hem de müziğiyle.. 
Tam da yılbaşı öncesi bence çok güzel bir hediye olur. Beğenilme garantili bana kalırsa.. En güzel hediye kitap diyoruz bir kez daha....
Sezon itibariyle tekrar okumaya başladık. Müziklerini özlemişiz resmen.. Ayrıca bu serinin ilk kitabı Orman Orkestrası da çok güzel.. Bakınız tavsiye etmişim zaten, hem de 2,5 sene önce neredeyse :D



Kışın ritüellerine ve dekorasyonuna bayılıyorum.. Müzikleri, süslemeleri, yiyecekleri apayrı kışın.. Ahh o çorbalar mesela... Hele ki Aralık en sevdiğim ay.. Tamam doğum günüm Aralık'ta diye biraz torpil geçiyor olabilirim ama kışın yeni yeni geldiği, sıcacık evlerde takılmanın keyif verdiği (yani kapalı mekanlarda takılmanın daha sıkmadığı), yılbaşının yaklaşmakta olduğu bir ay.. Her yer cıvıl cıvıl süslemeler... Bir de kar yağdı mı, ohh miss.. Tüm bunlara rağmen soğuk sevmeyen bir insanım o da ayrı konu... 
Çam ağacını süslemeye ve ışıklarına ise bayılıyorum.. Tabii Hüma da.. Bu sezon biraz erken yaptık bu işi.. Bence çok güzel oldu.. Hümanın doğum gününe kadar kalır artık salonda :D 

Gece tüm ışıklar kapanıp da çağ ağacının ışıkları kalıyor ya bir tek evde, işte o sahneye bayılıyorum. Gidip ışıkları izlediğim doğrudur :)

Bunları da Okuyabilirsiniz

0 yorum

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.